تاکید حکیم بر تقویت همکاری های عراق و ایران

تاکید حکیم بر تقویت همکاری های عراق و ایران

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار محمدکاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، تازه ترین تحولات سیاسی عراق و منطقه و روابط 2 کشور را بررسی کرد.

به گزارش امسیرو، «سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، بر اهمیت تقویت همکاری 2 کشور و بهره برداری از اشتراکات 2 ملت و همچنین بر اهمیت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان در عبادت و بندگی و دیدارهای متقابل به خصوص در عتبات مقدس 2 کشور تاکید کرد.

وی همچنین ثبات کنونی در عراق را مهم و دارای تاثیر مثبت بر کل منطقه دانست و خواستار استفاده از آن و تبدیلش به ثبات دایم شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت آتش بس در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی این منطقه تاکید کرد و جامعه جهانی را در قبال جنایاتی که در حق ملت بی پناه غزه رخ می دهد مسوول دانست.

حکیم تاکید کرد که سکوت در برابر این جنایات به معنای تایید رژیم صهیونیستی در ادامه دادن به این جنایات است.

پایان خبر امسیرو

تاکید حکیم بر تقویت همکاری های عراق و ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید حکیم بر تقویت همکاری های عراق و ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید حکیم بر تقویت همکاری های عراق و ایران"، کلیک کنید.