بررسی کانن Canon Powershot SX540 HS

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

کانن Canon Powershot SX540 HS

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

بررسی دوربین Canon Powershot SX540

سال گذشته کانن دوربین محبوب و محبوب SX530 را معرفی کرد که زوم 50 برابری داشت و نسبت به مدل قبلی که زوم 30 برابری داشت 20 برابر بهبود یافته بود. کانن امسال در نمایشگاه CES مدل SX540 را معرفی کرد که اگرچه مقیاس آن با مدل قبلی تفاوتی ندارد، اما در سایر عملکردها و آپشن ها پیشرفت های چشمگیری دارد. از جمله این پیشرفت ها می توان به بهبود رزولوشن دوربین اشاره کرد که اکنون با وجود سنسور 20.3 مگاپیکسلی CMOS، مطمئنا شاهد عکس های با کیفیت بهتری خواهیم بود. از دیگر پیشرفت‌های این دوربین می‌توان به پردازشگر تصویر سریع‌تر و کیفیت فیلم‌برداری بهتر اشاره کرد. هنگامی که مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری زوم اپتیکال شگفت انگیز 50 برابری این دوربین را تجربه کنید، متعجب خواهید شد که چگونه بدون آن کار کرده اید. از رویدادهای ورزشی گرفته تا نکات برجسته سفر، حیات وحش تا مناظر. زوم قدرتمند این دوربین به شما امکان می دهد جزئیاتی را ثبت کنید که عکاسی شما را متمایز می کند. با استفاده از این دوربین نه تنها قادر خواهید بود به سمت عکس مورد نظر خود حرکت کنید، بلکه قادر خواهید بود آن عکس ها را با کیفیت شگفت انگیز Canon ثبت کنید. سیستم ارگونومیک ایمن در این دوربین عکاسی دستی را پایدار، آسان و راحت می کند و با استفاده از فناوری تثبیت کننده پیشرفته به شما کمک می کند تا تصاویر را در شرایط مختلف ثابت و بدون لرزش نگه دارید.

مشخصات فنی دوربین های کانن Canon Powershot SX540

PowerShot SX540 HS دارای یک سنسور CMOS 20.3 مگاپیکسلی با حساسیت بالا است که عملکرد تصویر قدرتمندی را ارائه می دهد و برای استفاده در دوربین های کامپکت طراحی شده است. این دوربین از طراحی پیشرفته ضبط نور، حساسیت بالا برای ضبط تصاویر ISO استفاده می کند اوج همراه با کاهش نویز فراهم می کند. همچنین فوق‌العاده سریع است و می‌تواند داده‌های تصویر را ضبط و به پردازنده منتقل کند، همچنین عکس‌برداری مداوم سریع و فوکوس خودکار سریع را نیز دارد.

پردازشگر تصویر این دوربین DIGIC 6 است که در کنار سنسور 20 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی CMOS کیفیت تصویر این دوربین را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. علاوه بر این، کیفیت فیلم به فول اچ دی 1920×1080 ارتقا یافته است. ویدیوهای فول اچ دی این دوربین با فرمت MP4 بوده و به راحتی در گوشی های موبایل قابل استفاده است. قابلیت نصب میکروفون نیز در بدنه این دوربین گنجانده شده است.

دوربین PowerShot SX540 HS مجهز به پردازشگر تصویر DIGIC 6 است که کمک قابل توجهی به بهبود کیفیت تصویر عکس ها و فیلم ها می کند. حساسیت بهتر به نور منجر به وضوح تصویر بهتر با نویز کمتر هنگام عکاسی در شرایط تاریک می شود. این پردازنده همچنین قابلیت های عملکرد دوربین PowerShot SX540 HS را افزایش می دهد و امکان عکاسی پیاپی با سرعت بالا و با کیفیت بالا را با حداکثر سرعت 6.0 فریم بر ثانیه فراهم می کند. ضبط ویدیو مانند سایر دوربین های PowerShot چشمگیر است، زیرا پردازشگر تصویر DIGIC 6 امکان ضبط Full HD 60p و همچنین MP4 را فراهم می کند. ویدیوی MP4 به طور کامل فشرده شده است و نه تنها در فضای کارت حافظه شما صرفه جویی می کند، بلکه پخش در دستگاه های تلفن همراه را نیز بهبود می بخشد.

هیچ تغییر فاحشی در سایر امکانات و ویژگی ها و همچنین عملکرد کلی دوربین وجود ندارد. تنها نکته قابل ذکر دیگر گزینه Zoom Framing Assit است که به عنوان تثبیت کننده تصویر عمل می کند و کمک می کند تا سوژه در مرکز کادر و وضوح تصویر را تا حد ممکن حفظ کند. یکی دیگر از نکات قابل ذکر، قابلیت زوم خودکار است که به آن زوم خودکار می گویند و منجر به شناسایی چهره ها و بزرگنمایی خودکار روی آن ها می شود. این ویژگی همچنین می تواند به طور خودکار بزرگنمایی مناسب را برای سوژه مورد نظر شما انتخاب کند. این گزینه به ویژه برای عکس های پرتره مناسب است.

طراحی اولیه، ظاهر و احساس کلی SX540 نسبت به مدل قبلی کاملاً بدون تغییر باقی مانده است. طراحی بدنه دوربین بدون پیچیدگی است و کار با دوربین را آسان می کند. دسترسی به شاسی و تنظیمات آسان است و به طور کلی SX540 یک دوربین زوم بسیار قدرتمند است که برای اهداف و موضوعات مختلف عکاسی، از مناظر طبیعی گرفته تا عکاسی حیات وحش، مناسب و استاندارد است.

قدرت زوم Canon PowershotSX540

Canon SX540 از نظر بزرگنمایی تغییری نکرده است و بزرگنمایی آن در حد 50 برابر باقی مانده است. برد لنز این دوربین 24-1200 است و دیافراگم آن در قسمت عریض F3.4 و در تله رابطه جنسی F6.5 است که امکان عکاسی تله فوتو را برای گرفتن سوژه ها از فاصله دور فراهم می کند. عملکرد جستجوی Zoom Framing Assist این دوربین استفاده از لنزهای زوم قدرتمند دوربین را بسیار آسان تر می کند. وقتی دکمه Zoom Framing Assist را فشار داده و نگه می‌دارید، دوربین به‌طور خودکار زوم می‌کند تا زاویه دید وسیع‌تری داشته باشد و پیدا کردن سوژه متحرک خود را با پیدا کردن آسان‌تر می‌کند. هنگامی که آن را پیدا کردید، با رها کردن دکمه، لنز به موقعیت زوم اصلی خود باز می گردد و به طور هوشمندانه سوژه شما را در فوکوس نگه می دارد تا زمانی که برای عکاسی و گرفتن لحظه عالی از نزدیک آماده شوید. حتی با فشردن یک دکمهبا یک قاب پشتیبانی قابل جابجایی که مشاهده را آسان تر می کند، می توانید تنظیمات بزرگنمایی را تنظیم کنید. Canon SX540 HS از روش‌های تثبیت‌کننده تصویر برای ثابت کردن سوژه و ردیابی خودکار آن استفاده می‌کند و آن را در مرکز کادر نگه می‌دارد تا زمانی که برای گرفتن عکس نزدیک کامل آماده شوید.

امکان انتقال تصاویر از طریق wifi با دوربین Canon Powershot SX540

دوربین SX530 سال گذشته بدون هیچ گونه اتصال اینترنتی مانند WiFi و NFC معرفی شد، در حالی که دوربین جدید SX540 به هر دو اتصال WiFi و NFC مجهز شده است. از طریق این دو گزینه به راحتی می توانید عکس ها و فیلم ها را از دوربین به سایر دستگاه های هوشمند انتقال دهید. فناوری داخلی Wi-Fi® هنگام اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای خود با دوستان و خانواده راحت است. با استفاده از این فناوری، می توانید به راحتی تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی و سایت های رسانه ای – Facebook®، Twitter®، YouTube™، Flickr® به اشتراک بگذارید و در Google Drive پست کنید. از طریق CANON iMAGE GATEWAY، می‌توانید مستقیماً تصاویر خود را از PowerShot SX540 HS خود در یک آلبوم عکس آنلاین ذخیره کنید و آنها را در هر زمان و هر مکان به اشتراک بگذارید. دوربین همچنین می‌تواند مستقیماً به دستگاه‌های سازگار iOS® ** و Android *** *** متصل شود و تصاویر را از طریق برنامه رایگان Canon Camera Connect بدون رایانه آپلود کند. عملکرد Wi-Fi® امکان ارسال پست را در کوتاه ترین زمان ممکن می کند، بنابراین می توانید دوستان خود را با عکس ها و ویدیوهای فوری خود به روز نگه دارید. فناوری Wi-Fi® همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را با Wi-Fi به سایر دوربین های PowerShot انتقال دهید یا عکس های خود را مستقیماً روی چاپگر چاپ کنید. با فشار دادن دکمه Wi-Fi که به تازگی اضافه شده است، می توانید برای عملکرد سریع و آسان به هر دو حالت تصویربرداری و پخش متصل شوید.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کانن Canon Powershot SX540 HS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کانن Canon Powershot SX540 HS"، کلیک کنید.