بررسی نیکون Nikon D3300 18-55 AFP VR

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

نیکون Nikon D3300 18-55 AFP VR

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال SLR حرفه ای Nikon D3300 با لنز 18-55

دوربین نیمه حرفه ای Nikon D3300 با سنسور 24.2 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری FULL HD لحظات شاد و هیجان انگیز شما را با جزئیات دقیق، رنگ های چشمگیر و پس زمینه های تار زیبا ثبت می کند. این دوربین زوم 18-55 میلی‌متری f/3.5-5.6G EDII Nikkor یک دوربین HD-SLR کوچک و سبک وزن است. برای انتقال تصاویر و فیلم ها به سایر دستگاه های الکترونیکی و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی، آداپتور بی سیم WU-1a برای این دوربین طراحی شده است. Nikon D3300 برای ثبت تصاویر پانوراما واضح، دادن جلوه های هنری ویژه به تصاویر و همچنین ضبط فیلم های FULL HD همراه با لحظات خاص زندگی شما استفاده می شود.

ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال نیکون D3300:

  • سنسور اندازه APS-C (فرمت DX) با دقت 24.2 مگاپیکسل
  • پردازنده EXPEED 4
  • لنز 18-55mm f/3.5-5.6G EDII
  • فیلمبرداری FULL HD با سرعت 60 فریم در ثانیه
  • استاندارد ISO 100-12800، قابل ارتقا تا 25600
  • عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم در ثانیه
  • امکان عکاسی پانوراما
  • سازگار با آداپتور بی سیم

D3300 لحظات روشن و واضحی را تجربه می کند

دوربین NIKON D3300 می تواند با استفاده از سنسور سایز APS-C با دقت 24.8 مگاپیکسل تصاویری با وضوح بالا ثبت کند. پردازنده قدرتمند این دوربین از نوع EXPEED 4 می باشد که امکان ثبت مداوم عکاسی با سرعت 5 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. این دوربین هنگام ایجاد تصاویر پانوراما با وضوح بالا و همچنین هنگام استفاده از حساسیت های بالا (ISO) در نور کم بسیار خوب عمل می کند. از آنجا، D3300 یک دوربین HD-SLR نامیده می شود که فیلمبرداری FULL HD را با سرعت 60 فریم در ثانیه ارائه می دهد.

عکاسی پانوراما

وقتی احساس می کنید که حتی با زاویه عریض 18 میلی متری D3300 خود نمی توانید کل صحنه مورد نظر خود را یکجا داشته باشید، می توانید یک تصویر پانوراما ایجاد کنید. حالت پانوراما این دوربین شما را گام به گام راهنمایی می کند تا کل تصویر را یکجا بگیرید. علاوه بر این پس از گرفتن عکس می توانید با استفاده از جلوه های ویژه و فیلترهای داخلی این دوربین بر حال و هوای عکس تاثیر بگذارید.

ضبط فول اچ دی

با D3300 می توانید لحظات خود را با کیفیت بالا و جزئیات دقیق ثبت کنید و آنها را در تلویزیون های HD مشاهده کنید. علاوه بر این با کمک فیلترها و جلوه های ویژه دوربین می توانید حال و هوای هنرمندانه و خاصی به فیلم ها ببخشید.

هنر و حافظه را نشان دهید

از لوازم جانبی اختصاص داده شده به D3300 می توان به آداپتور بی سیم WU-1a اشاره کرد. با کمک این آداپتور می توانید دوربین خود را به موبایل یا تبلت خود متصل کنید و عکس های خود را در هر شرایطی به راحتی در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید. علاوه بر این می توانید از تلفن همراه خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید و به راحتی از خود عکس بگیرید.

یک همراه جمع و جور و سبک

ترکیب بدنه D3300 و لنز NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR II ساختاری فشرده و سبک را ارائه می‌کند. این بدنه به راحتی در دست جای می گیرد و تمامی دکمه ها و صفحه های آن به گونه ای طراحی شده اند که راحتی را برای کاربر فراهم کنند. نیکون D3300 در هر زمان و مکان همراه شما خواهد بود تا خاطرات زیبای شما را ثبت کند.

لحظات فراموش نشدنی را ثبت کنید

دوربین D3300 با پردازنده قدرتمند EXPEED 4 قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم بر ثانیه است که به معنای ثبت تمامی حرکات، ژست ها و احساسات است.

فوکوس دقیق و سریع

به محض ورود تصویر به لنز دوربین، فوکوس خودکار 11 نقطه ای D3300 بر روی سوژه مورد نظر فوکوس می کند و تا زمانی که عکس ثبت نشود، نقطه فوکوس تغییر نخواهد کرد. اجسام متحرک نیز با دقت بالا و بدون تغییر فوکوس در تصویر ثبت خواهند شد. همچنین در حین فیلمبرداری، فوکوس خودکار همیشه در دسترس کاربر است تا نقطه فوکوس را به دلخواه تغییر دهد.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی نیکون Nikon D3300 18-55 AFP VR" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی نیکون Nikon D3300 18-55 AFP VR"، کلیک کنید.