بررسی ضد آب کانن Canon PowerShot D30

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

ضد آب کانن Canon PowerShot D30

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال کامپکت ضد آب و ضد ضربه Canon powershot d30

اگر به دنبال دوربینی هستید که در ماجراجویی شما را همراهی کند، دوربین دیجیتال Canon PowerShot D30

انتخاب مناسب برای شما دوربینی که می تواند تا 25 متر زیر آب برود که در حال حاضر بالاترین عمق بعد از Nikon AW130 در بین دوربین های ضد آب است. دوربین دیجیتال کانن Canon D30 تا ارتفاع 2 متری ضد ضربه و مقاوم در برابر دمای 14 تا 104 درجه فارنهایت و ضد آب تا عمق 25 متری زیر آب است، بنابراین می تواند برای دوچرخه سواران، اسکی بازان و کوهنوردان مناسب باشد. GPS داخلی این دوربین زمان و مکان عکس ها و حالت را ثبت می کند نور خورشید

به شما امکان می دهد صفحه نمایش را در روزهای روشن و آفتابی ببینید. چه در زیر آب باشید و چه در خشکی با استفاده از این سیستم HS اکنون و خوب با هوشمندی آن می توانید تصاویری زیبا، واضح، پایدار و با جزئیات خلق کنید. اگر زمان کافی برای تنظیم دوربین ندارید، خودکار هوشمند با تنظیم یکی از 32 موقعیت از پیش تعیین شده، به شما کمک می کند عکسی با کیفیت ثبت کنید.

مشخصات کلیدی دوربین دیجیتال Canon D30:

سنسور CMOS وضوح 12 مگاپیکسل

امکان عکاسی زیر آب تا عمق 25 متری

مقاوم در برابر ضربه تا عمق 2 متر

فاصله کانونی معادل 28-140 و زوم اپتیکال 5 برابر است.

حداکثر دیافراگم F 3.9 در حالی که F 4.8

پردازنده رقم 4

فیلمبرداری فول اچ دی

صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 461000 پیکسل

جی پی اس داخلی

مالکیت سیستم HS اکنون

حالت خودکار هوشمند با 32 صحنه از پیش تعریف شده

عکاسی زیر آب بدون نیاز به حفاظت

با دوربین دیجیتال Canon D30اکنون بدون نیاز به محافظت ضد آب عکس ها و فیلم های زیبا بگیرید. این دوربین را می توان تا عمق 25 متری زیر آب فرو برد. بنابراین اگر قصد غواصی دارید، می توانید دوربین خود را به زیر آب ببرید. فیلم ها و عکس های زیر آب همان کیفیتی دارند که انتظارش را داشتید. وضوح بالا، شفاف با رنگ های طبیعی. با استفاده از مد خلاصه فیلم علاوه بر گرفتن عکس، 4 ثانیه بعد بدون نیاز به فشار دادن دکمه به صورت فیلم ضبط می شود ضبط باشد

شرایط سخت را تحمل کنید

این دوربین طوری طراحی شده است که در هر شرایطی همراه شما باشد. چه در حال اسکی باشید یا دوچرخه سواری، کوهنوردی یا پیاده روی، یا در مکان هایی با دمای شدید. ساختار دوربین ضد آب کانن بادوام D30

مقاوم در برابر ضربه تا 6.5 فوت مقاومت دمایی 14 تا 104 درجه فارنهایت این محصول به شما امکان عکاسی در شرایط بسیار گرم یا بسیار سرد را می دهد.

سنسور و پردازنده 12 مگاپیکسلی رقم 4 اکنون

سیستم HS این دوربین عکاسی واضح و روشن را در شرایط نوری مختلف ممکن می سازد. نتیجه ترکیب سنسور 12.1 مگاپیکسلی CMOS و پردازنده رقم 4 ایجاد سیستم HS و امکان ضبط تصاویر با نور کم، کمترین نویز و بیشترین جزئیات در مناطق نور و سایه وجود دارد. این سنسور و پردازنده اندازه گیری می کند ISO با سیستم دوربین رو به 3200 میبرن HS حالا از عکاسی در نور کم ناامید نشوید و عکس های واضح و واضح بسازید.

فیلمبرداری فول اچ دی

رویدادها و ماجراجویی های خود را با کیفیت عالی با دوربین دیجیتال کانن ثبت کنید D30

ثبت نام دکمه اختصاصی ضبط فیلم تعبیه شده در دوربین به این معنی است که می توانید هر زمان که بخواهید شروع به ضبط رویدادها کنید. دوربین عکاسی دیجیتال D30 حالا علاوه بر تصاویر فول اچ دی با 24 فریم در ثانیه، قابلیت عکسبرداری 720p و 30 فریم در ثانیه دارد. همچنین می تواند غالب شود آی فریم اپل

ویدیوهای خود را که عمدتاً با رایانه سازگار هستند ذخیره کنید، امکان انتقال و ویرایش سریع‌تر ویدیو را فراهم می‌آورند و برای شبکه‌های اجتماعی و ارسال ایمیل مناسب هستند.

جی پی اس

دوربین دیجیتال پاورشات کانن D30

اکنون مجهز به GPS است. شما به دور دنیا سفر می کنید و مسئولیت ثبت زمان و مکان را به دوربین می سپارید. همچنین می توانید با گسترش قابلیت های این جی پی اس خاطرات خود را به اشتراک بگذارید. این سیستم علاوه بر نمایش تمامی مکان ها روی نقشه، می تواند جهت حرکت شما را از هر عکس تا عکس بعدی روی نقشه نشان دهد. همچنین با استفاده از این نقشه ها می توانید برای دوستان خود راهنمای سفر تهیه کنید.

وضوح صفحه نمایش در نور خورشید

صفحه نمایش Canon D30 در نور شدید خورشید عملکرد خوبی دارد. این دوربین به مد جدید مجهز شده است نور خورشید

میزان تشعشع را کاهش می دهد و دیدن تصویر روی صفحه را آسان تر می کند. این ویژگی هم هنگام عکاسی و کادربندی و هم هنگام مشاهده عکس های گرفته شده به شما کمک می کند.

حالت خودکار

سیستم دوربین اتوماتیک هوشمند D30با ارزیابی و شناسایی فاکتورهای مختلف هم در پس زمینه و هم در سوژه، امکان گرفتن عکس های زیبا با فشار یک دکمه را فراهم می کند. در این دوربین، صحنه شناسایی شده با یکی از 32 صحنه از پیش تعریف شده مطابقت دارد. سپس دوربین تنظیمات بهینه را برای گرفتن عکس یا فیلم انجام می دهد. حالت خودکار D30 همچنین شامل تشخیص پیشرفته شی است که ردیابی اشیاء غیر انسانی مانند حیوانات و وسایل نقلیه را امکان پذیر می کند. با استفاده از حالت خودکار هوشمند، به سادگی کادر خود را انتخاب کرده و دکمه شاتر را فشار دهید.

تثبیت کننده هوشمند

سیستم خوب

فناوری تثبیت هوشمند یا تثبیت بصری Kanon حرکات دوربین را تجزیه و تحلیل می کند و بر این اساس بهترین تصحیح را برای موقعیت عکسبرداری مربوطه انتخاب می کند. برای تثبیت عکس حالت عادی، پانوراما (سوژه متحرک)، ماکرو و سه پایه و برای عکاسی حالت پویا (متحرک) وجود دارد. روشن شدماکرو و سه پایه فقط روی سوژه فوکوس کنید و به دوربین اجازه دهید با استفاده از تثبیت‌کننده هوشمند تصویر، پایدارترین تصویر ممکن را ثبت کند.

اما پیشنهاد ما به شما

اگر به دنبال دوربینی ضد آب و ضد ضربه هستید که دارای جدیدترین فناوری دوربین های مقاوم باشد، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. نیکون نیکون Coolpix AW130 دوربینی است که تا عمق 30 متری ضد آب، تا ارتفاع 2.5 متری ضد ضربه و تا منفی 10 درجه ضد یخ است. دوربین نیکون AW130 نیکون دارای سنسور CMOS با وضوح 16 مگاپیکسل. بزرگنمایی آن 5 برابر و صفحه نمایش آن 3 اینچ است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بخوانید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ضد آب کانن Canon PowerShot D30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ضد آب کانن Canon PowerShot D30"، کلیک کنید.