بررسی سونی Sony Cyber-shot DSC- HX400

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

سونی Sony Cyber-shot DSC- HX400

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

سونی HX400 سونی HX400 سوپر زوم SLR

Sony Cybershot DSC-HX400 این یک دوربین است شبه SLR که جثه کوچکی دارد زوم اپتیکال 50 برابر و این به معنای زوم کردن روی اجسام دور است. ویژگی متمایز HX400 سونی میتونه باشه سنسور Exmor™ R CMOS با دقت 20.4 مگاپیکسل وی خاطرنشان کرد که اجسام دور و نزدیک را با جزئیات دقیق ثبت می کند.

توابع اصلی:

  • سنسور CMOS با دقت 20.4 مگاپیکسل
  • فاصله کانونی معادل 24-1200 میلی متر و زوم اپتیکال 50 برابر
  • حداکثر دیافراگم f/2.8-6.3
  • طراحی شبه SLR
  • فیلمبرداری HD کامل
  • وای فای و NFC تعبیه شده برای اتصال آسان به سایر وسایل الکترونیکی و کنترل از راه دور
  • عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه
  • امکان عکاسی پانوراما 360 درجه
  • صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 921000 پیکسل
  • لرزشگیر اپتیکال تصویر
  • چشمی الکترونیکی
  • حساسیت 80-12800
  • فناوری تشخیص لبخند
  • تکنولوژی فلش پیشرفته
  • ماکرو 1 سانتی متر

ویژگی های برجسته SONY CyberShot HX400:

زوم اپتیکال باورنکردنی

با زوم دوربین 50 برابری HX400 سونی سوژه های دور را با جزئیات دقیق ثبت کنید. این قدرت زوم استثنایی نتیجه استفاده از این لنز دوربین است کارل زایس که فاصله کانونی معادل 24-1200 میلی متر را پوشش می دهد.

نوع سنسور Exmor™ R CMOS

HX400 با سنسور CMOS با 20.4 مگاپیکسل تصاویر واضحی را ارائه خواهد داد. 20 مگاپیکسل به این معنی است که می توانید بدون نگرانی روی تصاویر خود زوم کنید و قسمت مورد نظر خود را بدون کاهش کیفیت تصویر برش دهید. همچنین پرازنده BIONZ X این دوربین در ضبط رنگ واقعی، کاهش نویز و پردازش سریع تصویر بسیار قدرتمند است و کیفیت خوبی را ارائه می دهد.

لرزشگیر اپتیکال تصویر

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام عکس گرفتن دستانتان می لرزد، هرگز نگران این موضوع نباشید. تثبیت کننده نوری SteadyShot دوربین HX400اثرات لرزش عمودی و افقی دوربین را جبران می کند. بنابراین حتی در هنگام حرکت و زوم کامل نگران تار شدن تصاویر نباشید.

فیلمبرداری HD کامل

به ویدیوهای خود ظاهری سینمایی بدهید. HX400 با قابلیت فیلمبرداری HD کامل فیلم های بسیار واضح و واضح می دهد. این دوربین دارای دکمه اختصاصی عکسبرداری است. همچنین تثبیت کننده نوری این دوربین به کاهش لرزش فیلم در هنگام حرکت کمک می کند.

وای فای و NFC درونی؛ داخلی

SONY CyberShot HX400مجهز به تکنولوژی وای فایدارای یک داخلی است که به کاربر اجازه می دهد تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارد. همچنین با وجود این فناوری می توان عکس ها را به موبایل یا تبلت منتقل کرد. همچنین با نصب برنامه ریموت برای گوشی های هوشمند در تلفن همراه یا تبلت خود می توانید از این دستگاه ها به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید و در عکس های گروهی شرکت کنید. از سوی دیگر، HX400 استفاده از تکنولوژی NFC (ارتباطات میدان نزدیک) می تواند با دستگاه هایی که این فناوری را دارند ارتباط برقرار کند.

عکاسی پانوراما 360 درجه

با حالت پانوراما HX400 شما می توانید تا 360 درجه تصویر را پوشش دهید. با چرخاندن دوربین در جهت دلخواه، طبیعت و مناظر شهری را ثبت کنید. این کافی است! دوربین بقیه کارها را با سرعت بالا انجام می دهد و از این عکس های متوالی یک تک شات شگفت انگیز ایجاد می کند.


طراحی شبه SLR

با طراحی منحصر به فرد دوربین HX400 سونی می تواند یک دوربین باشد SLR آن را در دستان خود احساس کنید. دکمه های این دوربین بسیار در دسترس هستند و گرفتن آن بسیار راحت است. چرخش حالت در این دوربین به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید بین خودکار، دستی، اولویت دیافراگم و سرعت شاتر سوئیچ کنید. تنظیمات سرعت شاتر و دیافراگم نیز به راحتی انجام می شود. همچنین صفحه نمایش 3 اینچی HX400 وضوح 921000 پیکسل دارد که بسیار روشن است و برای مشاهده تصاویر بسیار مناسب است. نصب هات شو در طراحی دوربین امکان اتصال لوازم جانبی خارجی مانند فلاش و میکروفون استودیویی را به این دوربین فراهم کرد.

چشمی الکترونیکی

HX400 با یک چشمی الکترونیکی با وضوح 201000 پیکسل، این امکان را به کاربر می دهد که تصاویر را به دقت مشاهده و فوکوس کند. این چشمی الکترونیکی 100% پوشش تصویر دارد. همچنین، قرار دادن این چشمی در عکاسی شیک SLR کمک زیادی می کند.

جلوه های ویژه

جلوه های ویژه طراحی شده در HX400 می توانید فضایی برای خلاقیت بدهید. جلوه های ویژه مختلف به کاربر این امکان را می دهد که در حال و هوای عکس ها دخالت کند و آنها را به تصاویری خاص و چشم نواز تبدیل کند. علاوه بر این، با HX400 سونی به شما این امکان را می دهد که دنباله ای از حرکات سوژه را بگیرید و توالی حرکات را در یک عکس با پس زمینه ثابت نمایش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سونی Sony Cyber-shot DSC- HX400" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سونی Sony Cyber-shot DSC- HX400"، کلیک کنید.