بررسی دوربین کانن Canon Powershot SX610

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon Powershot SX610

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال خانگی کوچک Canon powershot sx610

دوربین دیجیتال پاور شات SX610 کانن یک دوربین کوچک با بدنه باریک و زیبا می باشد که دارای ویژگی های فوق العاده ای است که مهمترین آن قدرت زوم بسیار بالا است. علاوه بر کارایی، قدرت مقیاس پذیری بسیار خوبی نیز وجود دارد خوب دوربین هوشمند که از لرزش های آزاردهنده و افت کیفیت عکس در هنگام زوم جلوگیری می کند، کار عکاسی را برای کاربر بسیار دلپذیر و جذاب کرده است.

دوربین دیجیتال پاور شات SX610 سنسور کانن BSI-CMOS دارای 20 مگاپیکسل است که اندازه این سنسور است 6.17 x 4.55 میلی متر و نوع پردازنده این دوربین رقم 4 است . این سنسور و پردازنده در کنار هم تصویری با حداکثر وضوح ایجاد می کنند 5184 x 3888 در اختیار کاربر قرار می دهد. محدوده حساسیت دوربین SX410 هم 80 – 3200 اما متاسفانه این دوربین می تواند با فرمت عکاسی کند ROW مالک نیست

ویژگی های کلیدی دوربین دیجیتال Canon Powershot Canon SX610

  • سنسور CMOS 20 مگاپیکسل با ابعاد 1/2.3
  • لنزها 450-24 میلی متر با نسبت 18 برابر پوسته پوسته شدن
  • سنسور 9 نقطه ای برای شناسایی خودکار
  • فیلمبرداری HD کامل کیفیت بالا1920×1080 و با قابلیت بزرگنمایی و بزرگنمایی
  • صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 922000 خط چین
  • پردازنده DIGIC4

قابلیت عکاسی پیاپی این دوربین 2.5 فریم بر ثانیه و حداکثر سرعت شاتر می باشد 1/2000 f این دوربین قابلیت تنظیم دستی نوردهی تصویر را ندارد به این معنی که کاربر باید کاملا به طراحی و نوردهی پیش فرض دوربین تکیه کند. دوربین SX610سیستم سنسور برای شناسایی خودکارو فوکوس خودکار آن 9 نقطه است.

دوربین SX610 کانن به لنز 25-450 میلی متر با دیافراگم F3.8 – F6.9 با افزایش 18 برابر مجهز است این در واقع به کاربر فرصت خوبی برای عکاسی از وسیع ترین مناظر دلخواه (با لنز عریض 25 میلی متری) تا بسته ترین پرتره ها (با لنز 450 میلی متری vario) می دهد. یکی دیگر از نقاط قوت این دوربین، سیستم زوم خودکار است، در این حالت دوربین به صورت خودکار قاب برای عکاسی را تشخیص می دهد و تعداد اشیاء داخل کادر را تشخیص می دهد و بهترین و زیباترین قاب عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد.

همچنین دوربین Canon Powershot SX610 کانن همچنین مجهز به پیشرفته ترین سیستم تثبیت کننده است خوب اسمارت حتی کوچکترین لرزش ها را هم خنثی می کند و تصویر نهایی دارای بالاترین وضوح و وضوح خواهد بود. این سیستم به طور خودکار حرکات دوربین را آنالیز می کند و بر این اساس از بهترین روش برای تصحیح ارتعاشات و تکان ها استفاده می کند و به عکاس کمک می کند تا حرکت پایدار و بدون لرزش را ثبت کند. هنگام گرفتن این سیستم از حالت ها خوب به طور معمول خوب پانوراما (حرکات افقی دوربین به سمت راست و چپ پانوراما نامیده می شود). خوب ماکرو (هیبرید) و خوب از سه پایه فعال استفاده می کند. این حالت ها با تشخیص سوژه بهترین عملکرد تثبیت کننده دوربین را چه در حین فیلم برداری و چه در حین عکاسی امکان پذیر می کنند و تصویر مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

دوربین ها Canon SX610 در حین تجهیز سیستم وای فای و با عملکرد فعال NFC ، به کاربر این امکان را می دهد که در حین برقراری ارتباط بین گوشی و دوربین عکس ها را به گوشی یا تبلت منتقل کند و آنها را در نرم افزار موبایل ویرایش و به اشتراک بگذارد. از طرفی این دوربین قابلیت کار با دستگاه جانبی کانن را دارد که برای چاپ، اشتراک گذاری و نمایش عکس ها استفاده می شود.

سایر ویژگی های دوربین SX610 کانن می تواند به صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 922000 نقطه این دوربین اشاره کند که دقت بالایی در رندر جزئیات دارد. همچنین کاربر می تواند از بالاترین کیفیت Full HD استفاده کند HD کامل (1920×1080) به دو صورت MPEG-4 و H-264 فیلم برداری اما متاسفانه دوربین SX610 هیچ خروجی برای میکروفون و هدفون وجود ندارد.

دوربین پاور شات SX610 Canon برای چه ژانر عکاسی مناسب است؟

در پاسخ به این سوال در دوربین SX610 ما Canon را در 5 نوع مختلف عکاسی، از جمله عکاسی پرتره، عکاسی از طبیعت، عکاسی ورزشی، عکاسی خانوادگی و عکاسی خیابانی در مقایسه با سایر دوربین‌های Canon Powershot بررسی و رتبه‌بندی می‌کنیم.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon Powershot SX610" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon Powershot SX610"، کلیک کنید.