بررسی دوربین کانن Canon powershot SX530

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon powershot SX530

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

نمای کلی دوربین دیجیتال Canon Powershot SX 530 HS

دوربین دیجیتال کامپکت سوپرزوم خانگی Canon powershot sx530 hs

دوربین های سری 500 کانن به قدرت زوم عالی و قیمت مناسب معروف هستند. دوربین Canon SX510 که متعلق به دوربین های دو نسل پیش است Canon دارای قابلیت بزرگنمایی است 30 برابر با قیمت 260 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. سال گذشته با ورود دوربینSX520 Canon این فرمول را برای بازار Canon کمی تغییر داد. این بدان معناست که با افزایش قدرت زوم دوربین به 42 برابر قیمت دوربین نیز به 400 دالاز افزایش یافت. همچنین کانن به این دوربین دسترسی دارد وای فای که در اتاق Canon SX510 شما موجود را حذف کردید. اما امسال با ورود نسل جدید دوربین های سری 500 Canon SX530 کانن نه تنها قدرت دوربین زوم را افزایش داده است، بلکه قابلیت اتصال به اینترنت را نیز در نظر گرفته است.

ویژگی های اصلی دوربین Canon SX530

  • سنسور 16 مگاپیکسلی CMOS در اندازه ها 1/2،3 اینچ
  • لنز Vario 24-1200 میلی متر با نسبت 50 برابر پوسته پوسته شدن
  • کیفیت ویدیو HD کامل قابل پخش MPG4 برای پخش آسان تر در گوشی و تبلت
  • صفحه نمایش با کیفیت 3 اینچی 461000 نقطه با
  • پردازنده رقم 6
  • قابلیت اتصال به وای فای و NFC

دوربین Canon SX530 از نظر عملکرد زوم، تا حد زیادی بهبود یافته و ساختار لنز آن در محدوده زوم این دوربین تغییر کرده است. 24-1200 میلی متر در دسته دوربین های سوپر زوم قرار می گیرد. ساختار لنز این دوربین به گونه ای است که می تواند تصاویر بسیار وسیعی از مناظر و پرسپکتیو ارائه دهد و در عین حال تصاویری نزدیک از مثلاً پرندگان روی شاخه های درختان و حتی سطح ماه ارائه دهد. این دوربین با استفاده از تثبیت کننده تصویر امکان گرفتن تصاویر تله فوتو (کلوزآپ) با کیفیت بالا را فراهم می کرد. دیافراگم این دوربین در حالت باز 3.4 و در حالت بسته 6.5 به عنوان لنز زوم است. SX50 .

کانن که بی شک فشار و تهدیدهای حضور دوربین های هوشمند را در بازار محصولات خود احساس می کند، قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم را در این مدل ایجاد کرده است. زیرا امروزه مشتریان ترجیح می دهند به جای اینکه همیشه یک دوربین کوچک با خود داشته باشند، از دوربین گوشی های هوشمند خود برای گرفتن عکس های فوری و غیرمنتظره استفاده کنند. اگرچه استفاده از دوربین، مخصوصاً زمانی که دارای لنز زوم خوبی باشد، برای ثبت تصاویر زیبا و خلاقانه همچنان در اولویت است، اما با این وجود افراد ترجیح می دهند بتوانند به سرعت از رویدادهای مورد نظر خود عکس بگیرند و با دوستان نزدیک و اقوام به اشتراک بگذارند. برای به اشتراک گذاشتن

دوربین SX530 Canon نه تنها به قابلیت اتصال به اینترنت، بلکه به نماد فعال نیز مجهز شده است ارتباط میدان نزدیک (NFC) می تواند به راحتی با نرم افزارهای هوشمند متصل شود و بدین ترتیب عکس ها و فایل های مورد نظر را از دوربین به منتقل کند دستگاه میزبان (تلفن یا تبلت) انتقال علاوه بر این، این دوربین قابلیت اتصال به لوازم جانبی کانن برای مشاهده، چاپ و اشتراک گذاری عکس ها را نیز دارد.

با وجود لنز زوم ارتقا یافته دوربین Canon SX530 سایر مشخصات این دوربین مانند سنسور و پردازنده آن بدون تغییر و همانند مدل قبلی است. سنسور CMOS این دوربین نیز مانند مدل قبلی دارای کیفیت و اندازه 16 مگاپیکسلی است 1/2،3 اینچ و نوع پردازنده آن DIGIC +4 و. نماد عکسبرداری و فرمت آن کمی تغییر کرده است MPG4 بجای MOV برای پخش آسان تر فایل های ویدئویی روی هدفون و تبلت اضافه شده است. فیلمبرداری HD کامل با قابلیت عکاسی 30 فریم در ثانیه از دیگر ویژگی های این دوربین می باشد. علاوه بر این از لرزشگیر تصویر در این دوربین برای عکاسی نیز استفاده می شود. این دوربین به رنگ مشکی بوده و از فوریه 2015 وارد بازار شده است و محتویات جعبه آن شامل موارد زیر است: دوربین پاورشات کانن SX530 کانن، باتری NB-6LH شارژر CB-2LY در لنز با بند و بند گردن وصل شده به آن NS-DC11 .

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon powershot SX530" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon powershot SX530"، کلیک کنید.