بررسی دوربین کانن Canon PowerShot G3X

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon PowerShot G3X

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین کانن سری G Canon Powershot G3X

دوربین دیجیتال کامپکت پیشرفته CANON Powershot G3X

دوربین Canon Power-shot G3X با سنسور فول فریم و رزولوشن 20.2 مگاپیکسل جدیدترین محصول شرکت کانن است که واقعاً چشم ها را بهت زده می کند.

سری G دوربین های Canon Powershot همیشه به عنوان دوربین هایی با ویژگی های منحصر به فرد و در عین حال بدنه سبک و کوچک شناخته می شوند. اگر می خواهید بتوانید مانند یک دوربین حرفه ای تنظیمات عکس های خود را به صورت دستی تنظیم کنید و در عین حال با داشتن یک دوربین کوچک همیشه و همه جا، می توانید از داشتن یک دوربین منحصر به فرد بهره ببرید، دوربین های سری G در They were. در خدمت شما

ویژگی های اصلی دوربین Canon Power-shot G3X

  • سنسور CMOS 20.2 مگاپیکسلی با اندازه فول فریم 1 اینچی
  • لنز 24-600 میلی متر با بزرگنمایی 25 برابر
  • فیلمبرداری Full HD با کیفیت 1920×1080
  • صفحه نمایش 3.2 اینچی با وضوح 1620000 نقطه و قابل جابجایی
  • پردازنده DIGIC6

حالا شرکت قدرتمند کانن دوربین جدیدی از سری G را با نام Canon Power-shot G3X معرفی کرده است. این دوربین دارای سنسور 1 اینچی با رزولوشن 20.2 مگاپیکسل است. این سنسور قدرتمند، همراه با پردازنده قوی نسل DIGIC 6، طیف وسیعی از حساسیت 125-12800 را فراهم می کند و عکاسی را در هر شرایط نوری آسان می کند. سایز لنز این دوربین 24-600 میلی متر و دیافراگم آن F2.8-5.6 و زوم 25 برابری دارد. در واقع این دوربین با بدنه کوچک خود عملکرد زوم در حد دوربین های سوپر زوم دارد.

Canon Power-shot G3X همچنین ضد آب و گرد و غبار است و از فرمت Row پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به کیفیت فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه اشاره کرد. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین 5.6 فریم بر ثانیه است. صفحه نمایش این دوربین 3.2 اینچی قابل جابجایی بوده و با زاویه 180 درجه در محور افقی به سمت بالا می چرخد ​​که دوربین را برای گرفتن عکس های سلفی بسیار مناسب می کند. متاسفانه این دوربین صفحه نمایش اپتیکال الکترونیکی ندارد اما با نصب مبدل نوری می توان این مشکل را برطرف کرد.


کنترل کامل دستی این دوربین از جمله کفش داغ، حلقه فوکوس دور لنز، امکان کنترل دستی نور در حین فیلمبرداری، جک میکروفون/هدفون و همچنین قابلیت اتصال به وای فای و NFC از دیگر امکانات این دوربین است. دوربین Canon Power-shot G3X.

این دوربین در جولای 2015 با قیمت 999 دلار در دسترس خواهد بود.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین Canon Power-shot G3X





آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon PowerShot G3X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon PowerShot G3X"، کلیک کنید.