بررسی دوربین کانن CANON EOS 800D 18-55

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن CANON EOS 800D 18-55

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

بررسی Canon Eos 800D / Canon Eos 800D Canon Eos 800D مدل بعدی از سری محبوب DSLR است، به همراه سنسور 24 مگاپیکسلی خود، این مدل دارای فناوری Dual Pixel (قابلیت دو برابر کردن سرعت فوکوس در هنگام عکسبرداری) برای ارائه حالت خودکار است. فوکوس در تصاویر و ویدیوهای Live View استفاده می شود. پردازنده آن همانند Canon Eos 77D گران قیمت مدل Digic 7 است و از کیفیت Full HD برای ثبت لحظات شاد شما استفاده شده است. 800D همچنین از WiFi و NFC پشتیبانی می کند. در ادامه نگاهی دقیق تر به Canon EOS 800D خواهیم داشت.

مشخصات کلی دوربین دیجیتال حرفه ای Canon 800D

  • سنسور 24 مگاپیکسلی هیبریدی CMOS AF III
  • صفحه نمایش متحرک 3 اینچی با وضوح 1,040,000 نقطه
  • با رزولوشن کامل با سرعت 5.5 فریم در ثانیه عکاسی می کند
  • پردازنده IDIGIC 7
  • سیستم فوکوس اتوماتیک 45 نقطه ای
  • دارای WiFi داخلی و گزینه NFC فعال برای انتقال آسان ترین عکس ها و فیلم ها از دوربین به گوش یا تبلت.
  • فیلمبرداری فول اچ دی با کیفیت عمق میدان سینمایی و فوکوس و حفظ فوکوس منحصر به فرد حتی در هنگام گرفتن سوژه متحرک.
  • کنترل دیافراگم از چشمی
  • کنترل خودکار ISO هنگام عکاسی

کانن سری جدید دوربین Eos را معرفی کرده است که به نوعی جایگزین دوربین 750D می شود، دوربین Canon Eos 800D دارای قابلیت های تصویربرداری پیشرفته و طیف وسیعی از کنترل ها و اتصالات است. دوربین Canon 800D از سنسور 24/2 مگاپیکسلی APS-C CMOS استفاده می کند. ، که نسبت به مدل Canon Eos 750D بهبود یافته و دارای پردازشگر تصویر DIGIC7 است. دوربین 800D قادر خواهد بود تصاویر و فیلم هایی با وضوح بالا در شرایط نوری مختلف در محدوده حساسیت ISO 100-51200 ثبت کند. یکی دیگر از ویژگی های دوربین 800D ترکیب سنسور و پردازنده است که می تواند برای سوژه های متحرک عکس های پیوسته تا 6 فریم بر ثانیه بگیرد. به لطف طراحی سنسور Eos 800D، سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel دقت و سرعت فوکوس خودکار را در تشخیص فاز و هنگام عکاسی یا گرفتن عکس در حالت Live View افزایش می دهد. هنگام عکاسی با استفاده از منظره یاب، سیستم تشخیص فاز از 45 نقطه متقاطع کامل استفاده می کند که سرعت و دقت فوکوس را برای انواع سناریوها افزایش می دهد. برای کنترل تنظیمات و نظارت بر تصاویر از صفحه نمایش لمسی چرخشی 3 اینچی با کیفیت 1.04 میلیون نقطه استفاده می شود. کانن Wi-Fi، NFC و بلوتوث را برای اتصالات دوربین 800D برای اشتراک گذاری و کنترل از راه دور از تلفن همراه در نظر گرفته است.

سنسور 2.24 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 7

هر دو سنسور و پردازنده برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین طراحی شده اند. حد حساسیت ISO 100-25600 است که می تواند برای کار در شرایط نوری مختلف و کاهش نویز تا ISO 51200 افزایش یابد. این پردازنده بر سرعت عکاسی مداوم و فوکوس روی سوژه متحرک تأثیر می گذارد.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel و 45 نقطه متقاطع کامل

استفاده از منظره یاب که محدوده وسیعی از 45 نقطه روی ضربدر را پوشش می دهد، سرعت و دقت فوکوس را در شرایط نوری مختلف افزایش می دهد. هنگام فیلمبرداری یا ضبط عکس در حالت Live View، سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS فوکوس سریع و روان روی سوژه را تضمین می کند و عملکرد آن مشابه فوکوس دوربین های پایین رده با جمع آوری اکثر عناصر از سنسور تصویر، بهبود می یابد. شبکه گسترده و متراکم تشخیص فاز و کارایی و سرعت فوکوس افزایش یافته و می توان کنترل بهتری بر فوکوس انجام داد. هنگام کار با تصاویر، سیستم فوکوس فوکوس سریع و دقیق را هنگام گرفتن عکس یا سوژه های متحرک تضمین می کند، بنابراین می توانید هنگام عکاسی در حالت Servo AF، زمان تغییر سوژه و/یا تغییر فاصله در صحنه، تصویر کامل خود را به دست آورید، ردیابی سوژه انجام می شود. با حساسیت، اولویت دادن به ردیابی چهره و سرعت فوکوس خودکار. به لطف سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر لمس، فوکوس به سادگی با لمس سوژه روی صفحه لمسی امکان پذیر است و نقطه فوکوس با لمس نقاط مختلف تغییر می کند. با سیستم Dual Pixel CMOS AF، توانایی ردیابی سوژه در حالت ویدیو افزایش می‌یابد و حتی زمانی که صحنه تغییر می‌کند یا درهم است، فوکوس روی سوژه را حفظ می‌کند.

فیلمبرداری با کیفیت Full HD 1080p

دوربین 800D از فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه در فرمت MP4 با فشرده سازی IPB یا 30 فریم در ثانیه در فرمت MOV با فشرده سازی ALL-I هنگام ضبط فیلم های تایم لپس پشتیبانی می کند، عملکردها پشتیبانی می شوند و تنظیمات لازم را می توان با طراحی صفحه نمایش لمسی انجام داد. عملکرد Movie Electronic IS برای کاهش لرزش دوربین در پنج محور برای ضبط ویدیویی پایدار و روان استفاده می شود. علاوه بر این، یک جک میکروفون خارجی در بدنه طراحی شده است تا در هنگام ضبط صدا کنترل بیشتری داشته باشید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد فیلمبرداری دوربین 800D حالت فیلمبرداری HDR است که می توان از آن برای ثبت جزئیات بهتر و جزئیات سایه در هنگام ضبط سناریوهای با کنتراست بالا استفاده کرد. این حالت ضبط دو فریم HD مختلف را ارائه می دهد، یکی در حالت عادی و دیگری در حالت تاریک تر.

طراحی بدنه و وای فای داخلی

یک صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی با کیفیت 1.04 میلیون نقطه برای کنترل آسان فوکوس روی نقاط مختلف، پیمایش منو و بررسی تصویر ارائه شده است. علاوه بر این، دوربین 800D دارای صفحه نمایش چرخشی است که با زاویه بالا و پایین حرکت می کند. و دارای منظره یاب نوری است. Wi-Fi داخلی با NFC برای اشتراک‌گذاری آسان ویدیوها و عکس‌ها با تلفن شما به صورت بی‌سیم ارائه می‌شود. بلوتوث امکان اتصال تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع بین دستگاه ها و کنترل از راه دور فراهم می کند.

اگر می خواهید دوربین های Canon D800 و Nikon D5600 را با هم مقایسه کنید، روی این لینک کلیک کنید.

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن CANON EOS 800D 18-55" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن CANON EOS 800D 18-55"، کلیک کنید.