بررسی دوربین کانن Canon Eos 760D 18-55 STM

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon Eos 760D 18-55 STM

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین دیجیتال SLR حرفه ای Canon eos 760d

Canon 760D که در ایالات متحده به عنوان Rebel T6s شناخته می شود، برای علاقه مندانی طراحی شده است که با دوربین های SLR کوچک تجربه دارند و اکنون به دنبال گرفتن عکس ها و فیلم های با کیفیت بالاتر و در نتیجه یافتن دوربین بهتر هستند. وجود صفحه نمایش در بالای دوربین برای نمایش اطلاعات عکس، وجود چرخ دنده چرخان برای کنترل تنظیمات و اعداد در پشت دوربین، حالت فیلمبرداری HDR، زوم دیجیتال در حین فیلمبرداری و سروو عملکرد دیافراگم ( عملکردی در فوکوس خودکار دوربین بر اساس عکاس می تواند بسته به شرایط نوری عکس فوکوس را روی یک سوژه متحرک حفظ کند.) تفاوت های کوچک اما مهمی وجود دارد که دوربین دیجیتال کانن 760D نسبت به مدل قبلی خود دارد. 750D.

ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال کانن 760D

  • سنسور 24.2 مگاپیکسلی هیبریدی CMOS AF III
  • صفحه نمایش لمسی متحرک 3 اینچی با 1040000 پیکسل
  • با سرعت 5 فریم در ثانیه با وضوح کامل عکس می گیرد
  • پردازنده DIGIC 6
  • سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه ای
  • سنسور اندازه گیری RGB با تشخیص چهره و نورسنجی نقطه ای همگام با فوکوس خودکار
  • فیلمبرداری Full HD و HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • کنترل دیافراگم از چشمی و در حین ضبط ویدیو
  • حالت فوکوس خودکار گروهی
  • کنترل خودکار ISO هنگام عکاسی
  • اتصال WiFi و گزینه فعال NFC برای انتقال آسان عکس ها و فیلم ها به انواع تبلت ها و گوشی های هوشمند
  • صفحه نمایش در بالای دوربین

این دوربین مانند برادر دوقلوی خود یعنی دوربین دیجیتال Canon 750D دارای وضوح 224 مگاپیکسلی است و با استفاده از سنسور هیبریدی CMOS AF III کیفیت فیلمبرداری و حالت Liveview بهبود می یابد. همچنین وجود چنین سنسوری در کنار پردازنده DIGIC6 باعث شده است که حساسیت دوربین به محدوده 100-12800 برسد و حتی قابلیت افزایش تا 25600 را نیز داشته باشد.

عکاس همچنین می تواند از صفحه نمایش لمسی متحرک 3 اینچی با وضوح 1،040،000 نقطه استفاده کند، البته از چشمی دوربین استفاده می کند. چرخش این صفحه نمایش، عکاسی از سوژه را در بالا یا پایین سر عکاس آسان می کند. دوربین دیجیتال کانن 760D که قابلیت اتصال به لنزهای EF و EF-S کانن را دارد، قابلیت عکاسی مداوم با سرعت 5 فریم بر ثانیه را دارد.

بدنه این دوربین که در کنار دوربین های جدید Canon EOS 5DS و Canon 750D عرضه شد، برخلاف بدنه گران قیمت Canon EOS 5DS که از آلیاژ منیزیم ساخته شده، از پلاستیک فشرده ساخته شده است. این باعث شد دوربین کانن 760D از نظر شکل و بدنه به دوربین های کلاسیک سری D نزدیک شود. مدل بدنه و ظاهر دسته این دوربین دقیقاً مانند Canon 700D است و عملکرد آسان دوربین را به خصوص برای مبتدیان در عکاسی دستی تضمین می کند.

علاوه بر این، این دوربین مجهز به WiFi و NFC است که به ندرت در دوربین های سری D یافت می شود. به طور خاص، فعال کردن گزینه NFC (ارتباطات میدان نزدیک) به عکاس این امکان را می‌دهد که به راحتی عکس‌ها را به تبلت یا گوشی هوشمند اندروید یا iOS منتقل کند و عکس را با نرم‌افزار ویرایش عکس Canon تغییر داده و به اشتراک بگذارد.

کیفیت فیلمبرداری فول اچ دی Canon 760D 30 فریم در ثانیه است و تصویری بسیار شفاف و صیقلی ارائه می دهد. سنسور پیشرفته این دوربین باعث می شود که دوربین سریعتر فوکوس کند و حتی اگر سوژه در حال حرکت باشد، فوکوس باقی بماند. علاوه بر این EOS پیشرفته این دوربین باعث ایجاد عمق میدان بیشتر در تصویر و در نتیجه ایجاد جلوه سینمایی در فیلم می شود. همچنین حساسیت بالای این دوربین حتی در نور کم نیز عکس هایی با کیفیت می گیرد. یکی دیگر از کیفیت هایی که به قسمت ضبط تصویر و صدا این دوربین اضافه شده، گزینه کاهش نویز باد است که باعث کاهش شدت نویز باد هنگام ضبط تصاویر در طبیعت می شود. همچنین فرمت mp4 نیز به فرمت های تصویری این دوربین اضافه شده است که باعث شده تا فایل های تصویری با وجود کیفیت بالا حجم کمتری داشته باشند و فضای کمتری را اشغال کنند. این فرمت همچنین آپلود و اشتراک گذاری فایل های ویدئویی را آسان می کند. نکته قابل توجه دیگری که این دوربین را از Canon 750D متمایز می کند، قابلیت فیلم برداری HDR و همچنین قابلیت زوم دیجیتال از 3x تا 10x در حین فیلمبرداری است. این ویژگی به ویژه برای عکاسانی که می خواهند دنیای حیات وحش را ثبت کنند بسیار مفید و مهم خواهد بود زیرا می توانند بدون تغییر مکان به سوژه نزدیک شوند و دامنه زوم را افزایش دهند.

محتویات داخل بسته بندی

  • بدنه دوربین کانن 760D
  • لنز IS STM، EF-S 18-135mm
  • باتری LP-E17
  • شارژر LC-E17
  • بند گردن
  • کابل رابط IFC-130U
  • CD-ROM حل مسئله دیجیتال (در تصویر نیست)

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین Canon EOS 760D – Rebel T6s

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon Eos 760D 18-55 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon Eos 760D 18-55 STM"، کلیک کنید.