بررسی دوربین کانن Canon EOS 200D 18-55 STM

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon EOS 200D 18-55 STM

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

دوربین حرفه ای Canon 200D / Canon Eos 200D

Canon Eos 200D سبک ترین دوربین SLR دیجیتال جهان با صفحه نمایش چرخشی 360 درجه است که از آخرین فناوری سال 2017 استفاده می کند و آن را به یکی از بهترین دوربین های کانن تبدیل می کند که در هر شرایطی تصاویری با کیفیت بالا می گیرد. این دوربین کوچک به دوربین 24 مجهز شده است. -سنسور CMOS اندازه APS-C مگاپیکسلی و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel، اگرچه سیستم Dual Pixel برای تصاویر و ویدیوهای زنده بسیار موثر است، اما سیستم فوکوس خودکار چشمی قدیمی است – صفحه نمایش لمسی چرخشی 360 درجه اینچی دارای رابط کاربری ساده است. و فیلم ها را با کیفیت 1080/6ps ضبط می کند و نرخ فریم آن 5fps است. در ساخت دوربین EOS 200D، کانن از آخرین پردازنده آن شرکت یعنی DIGIC7 استفاده کرده است، اما پردازنده مورد استفاده در مدل قبلی، EOS 100D کانن، DIGIC5 است. سنسور Canon EOS 200D نسبت به نسل قبلی خود 33 درصد بهبود یافته و وضوح آن از 18 مگاپیکسل به 24 مگاپیکسل افزایش یافته است. لازم به ذکر است که حساسیت ISO دوربین کانن 100D قبلا تا 12800 قابل تنظیم بود که اکنون 100 درصد افزایش یافته و در دوربین کانن 200D به 25600 رسیده است.

یکی دیگر از مزیت های EOS 200D نسبت به مدل قبلی، توانایی باتری آن برای عکاسی بیشتر از 100D است که از مجموع 380 عکس در Canon 100D به 650 عکس در Canon 200D، با Canon The EOS 200D و EOS 100D افزایش یافته است. مدل ها دارای فلاش داخلی در بدنه هستند و امکان اتصال فلاش اکسترنال وجود دارد و در هر دو مدل امکان ثبت عکس با فرمت RAW بدنه های سبک وجود دارد که وزن کل آن 435 گرم است که برای عکاس مزیت محسوب می شود. برای جلوگیری از خستگی دست در طول دوره های طولانی عکسبرداری.

ویژگی های اصلی دوربین دیجیتال کانن 200D

رزولوشن سنسور 24 مگاپیکسل محدوده حساسیت ISO 100-25600 صفحه نمایش لمسی چرخشی 3 اینچ با رزولوشن 1040000 سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم بر ثانیه پردازنده DIGIC 7 فیلمبرداری FULL HD با وضوح 1920*1080 اتصال از طریق Wifi/NFC- بلوتوث، عمر باتری تا 650 سیستم Dual Pixel، منظره یاب هوشمند، سرعت شاتر 1/4000/ثانیه، اتصالات بی سیم

سیستم پیکسل دوتایی و سنسور APS-C در دوربین عکاسی حرفه ای Canon 200D

دوربین 200D عمق میدان را کنترل می کند، بنابراین می توانید عکس های زیبایی با پس زمینه مات بگیرید. دوربین Canon Eos 200D دارای سریع‌ترین فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel است (قابلیت دوبرابر کردن سرعت فوکوس در هنگام ضبط ویدیو)، باعث می‌شود تا روی سوژه‌ها با سرعت و دقت بالا فوکوس کند با جدیدترین سنسور APS-C، عملکرد دوربین Canon در آن نور کم را بهبود بخشیده است تا زمانی که خورشید کم است و ستاره ها در آسمان قابل مشاهده هستند، عکاسان می توانند تصاویر زیبایی را ثبت کنند.
لازم است بدانید دوربین Canon 200D دارای آخرین مدل پردازنده Canon DIGIC 7 می باشد که به صورت خودکار تنظیمات تصویر را بهینه می کند تا در هر شرایطی بتوانیم تصاویری با نویز کمتر داشته باشیم.

صفحه نمایش متحرک و لمسی Canon EOS 200D

منظره یاب Canon 200D جدید و همچنین صفحه نمایش لمسی با چرخش 360 درجه کار می کند که برای کسانی که اولین DSLR خود را خریداری می کنند مفید است. با استفاده از حداکثر وضوح اپتیکال منظره یاب به سوژه خود نزدیک شوید و با استفاده از صفحه نمایش لمسی چرخشی 360 درجه از زوایای مختلف عکس بگیرید.جابجایی بین چشمی منظره یاب و صفحه نمایش آسان است، بهترین سوژه ها هرگز خیلی دور نیستند، در حالی که ویژگی صفحه لمسی انتقال از تلفن به دوربین را آسان تر و آشناتر می کند. همچنین استفاده از سیستم پیشرفته فوکوس خودکار و قابلیت های بالای سنسور آن، علاوه بر اندازه مناسب و وزن سبک دوربین EOS 200D، عکاسی آسان و لذت بخشی را برای کاربران تضمین می کند. در تصاویر ثبت شده توسط این دوربین شاهد کیفیت بالای تصویر با جزئیات و رنگ های زنده هستیم که تا حد زیادی کاربران را از استفاده از دوربین فیلمبرداری سونی مانند بی نیاز می کند.

ویژگی راهنمای عکس برای علاقه مندان به دوربین Canon 200D

دوربین جدید Canon Eos 200D دارای یک رابط بصری برای توضیح عملکرد به کاربر است که به شما کمک می کند تأثیر تغییر تنظیمات را درک کنید و وقتی حرفه ای شدید می توانید آن را خاموش کنید. Canon Eos 200D اولین دوربین DSLR کانن است که با حالت سلفی، روتوش پوست و تیره‌کردن پس‌زمینه کامل شده و برای کاربران اینستاگرام مناسب است. همچنین می توانید قبل از گرفتن عکس با حالت Fashionistas استایل خود را تنظیم کنید. دوربین Canon EOS 200D در حالت های مختلف عکسبرداری تست شده و در حالت پرتره امتیاز قابل قبولی دریافت کرده است و این به دلیل وضوح خوب سنسور و ارگونومی بدنه و اندازه استاندارد سنسور با کیفیت قابل قبول در عکاسی ورزشی است. حالت و تنها به دلیل سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه و سرعت شاتر 1.4000 در ثانیه و عمر طولانی باتری و قابلیت اتصال از طریق سیستم های بی سیم.

قابلیت Wi-Fi و NFC در دوربین Kenon 200D برای دسترسی آسان به فایل ها

دوربین 200D با گوشی های هوشمند سازگار است و دارای ورودی های Wi-Fi، NFC و بلوتوث است و کاربران در حال حرکت می توانند با استفاده از برنامه Canon Camera Connect تصاویر با کیفیت بالا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این دوربین بسیار سبک و راحت به راحتی با لنزها، فلاش ها و لوازم جانبی سازگار است و به شما کمک می کند تا عکس های مورد نظر خود را بگیرید.

محتویات جعبه دوربین Canon Eos 200D

شامل بدنه دوربین، باتری، کابل شارژر و بند گردن دوربین Canon Eos 200D 7

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon EOS 200D 18-55 STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon EOS 200D 18-55 STM"، کلیک کنید.