بررسی دوربین کانن Canon EOS 1200D kit 18-55 III

سلام دوستان، امروز اومدم در مورد

دوربین کانن Canon EOS 1200D kit 18-55 III

و تجربیات خودم از استفاده از این دوربین را باهاتون به اشتراک بزارم. این دوربین هم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی و فیلمبرداریه.

معرفی دوربین برای مبتدیان Rebel T5 (EOS 1200D)

دوربین دیجیتال حرفه ای کانن eos 1200d

کانن با معرفی دوربین دیجیتال DSLR 1200D خط تولید دوربین EOS خود مدل را می توان با مدل قبلی خود جایگزین کرد، یعنی.EOS 1100D) و از مشخصاتی مانند سنسورها CMOS 18 مگاپیکسل، پردازنده دیجیتال 4 و سیستم AF 9 امتیاز مفید است.علاوه بر ویژگی های فوق، T5 کانن مجهز به LCD 3 اینچی، عکاسی پیوسته با سرعت 3 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p نیز هستشرکت کانن همراه با این دوربین DSLR مبتدی جدید از حلقه ماکرو 14 EX II ماکرو حلقه چراغ همچنین نشان داد که عملکرد سری فلش فردی، سرعت برنامه های کاربردی پیشرفته و سفارشی را ارائه می دهد. این چراغ حلقه ماکرو دارای لنز استماکرو EF برای عکاسی از نمای نزدیک ایده آل با یک یا چند چراغ Speedlight Canon Canon Speedlite 600EX-RTتوانایی فلاش خودکار بی سیم E-TTL پشتیبانی می کند.

دوربین عکاسی دیجیتال Rebel T5 (EOS 1200D) آخرین دوربین DSLR مبتدی شرکت کانن است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و کانن با طراحی خود قصد دارد کاربران مبتدی اولین قدم را به دنیای عکاسی بردارند و مهارت های خود را که اساس یک دوربین دیجیتال است به چالش بکشند. T5 کانن یک سنسور است CMOS 18 مگاپیکسل و یک پردازنده دیجیتال 4 شامل این است که ترکیب این دو عکس کیفیت تصویر عالی را حتی در شرایط کم نور تضمین می کند DSLR EOS Rebel T5 محدوده ISO گسترده ای از 100 تا 6400 را ارائه می دهد که می توان آن را تا 12800 ارتقا داد و با چنین محدوده ایزو دیگر نگران عکاسی در فضاهای باز با نور زیاد یا در فضاهای بسته با شرایط نوری ضعیف نخواهید بود. چنین طیف گسترده ای از ISO قطعا عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد با سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای خود، این دوربین می تواند به راحتی سوژه های متحرک را قفل کند و کاربران می توانند کمک کنندAI Servo AF یکی از قابلیت های شگفت انگیز فوکوس خودکار دوربین های دیجیتال کانن EOS 1200D مزیت – فایده – سود – منفعت.علاوه بر این، کاربران می توانند به طور پیوسته با سرعت 3 فریم در ثانیه عکاسی کنند T5 به راحتی از سوژه های متحرک سریع مانند رویدادهای ورزشی و حرکات کودکان عکس بگیرید و آنها را ضبط کنید، سپس آنها می توانند به راحتی تصاویر خود را در صفحه نمایش 3 اینچی آن بررسی کنند.

ترکیبی از پردازنده ها دیجیتال 4 و سنسور CMOS دوربین 18 مگاپیکسلی T5 Canon نقش بسیار موثری در ثبت تصاویر با کیفیت با رنگ های کاملا طبیعی و واقعی خواهد داشت. این دوربین مانند اکثر دوربین های دیگر مجهز به حالت بسیار مهمی به نام ماشین هوشمند مخصوص آماتورها است و با قرار دادن دستگاه خود در این حالت آن را به یک ربات تمام اتوماتیک تبدیل می کنید که با توجه به شرایط، صحنه، نور و سایر پارامترهای عکاسی به خصوص در شب، بهترین تنظیمات را برای بهترین عکاسی ترتیب می دهد. Canon Rebel EOS Rebel T5 با تمام لنزها EF ، EF-S و لوازم جانبی کانن مانند حلقه ماکرو لایت MR-14EX II کاملاً سازگار است و همانطور که گفته شد، این حلقه ماکرو چراغ همراه با لنز است ماکرو EF ایده نمای نزدیک Al با یک یا چند واحد فلاش کانن است Canon Speedlite 600EX-RTقابلیت فلش بی سیم اتوماتیک E-TTL از حالت ضبط کامل ویدیو پشتیبانی می کند HD دوربین عکاسی EOS 1200D ویدیو بسازید 1080p این امر کیفیت بسیار بالا را آسان می کند. دوربین کانن EOS 1200D که می تواند ویدیوها را در اندازه ها و فریم های مختلف ضبط کند متفاوت امکان کنترل دستی آسان نوردهی، فوکوس و نمای زنده و همچنین ویرایش است فیلم ها را در دوربین ارائه می دهد.حالت عکسبرداری عکس فوری ویدیویی دوربین کانن EOS 1200D همچنین این فرصت یک سری فیلم کوتاه در اختیار شما قرار می دهد و سپس این این ویژگی به طور خودکار به آنها امکان می دهد در زمان های مختلف یک خلاصه ویدیو ایجاد کنند قسمت داخلی دوربین به یکدیگر متصل می شود.

کانن همزمان با عرضه دوربین های کانن است EOS 1200D اپلیکیشن گوشی هوشمند به اصطلاح جدید EOS Companionهمچنین این نرم افزار برای آن منتشر شده است استفاده کامل از دوربین دیجیتال کانن EOS 1200D و سایر سری های دوربین EOS نکات و آموزش های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. دوربین Canon EOS 1200D از اسفند ماه (ابتدای فروردین سال آینده) با قیمت پیشنهادی 350 420 پوند برای بدن خالی. این دوربین DSLR یک شروع جدید در آمریکا با این نامCanon EOS Rebel T5 همراه با لنز 18-55mm باقیمت 550 دلار است.

مشخصات اولیه دوربین Canon EOS 1200D Canon Rebel EOS Rebel T5 :

  • سنسور 18 مگاپیکسلی CMOS
  • پردازنده دیجیتال 4
  • ایزو 100 تا 6400
  • فوکوس خودکار 9 نقطه ای
  • نمایشگر 3 اینچی ثابت 460 هزار
  • چشمی اپتیکال با پوشش 95% و بزرگنمایی 0.8x
  • فلاش داخلی با برد 9.20 متر در ISO 100
  • قابلیت اتصال کفش من به فلاش جانبی
  • عکاسی پیاپی 3 فریم در ثانیه
  • تایمر خودکار 2 یا 10 ثانیه ای
  • پشتیبانی از حافظه SD.SDXC.SDHC
  • باتری لیتیومی LP-E10 بارگیری مجدد با ظرفیت 500 عکس با یک بار شارژ کامل
  • شارژر مخصوص

شما می توانید کیف، سه پایه، فیلتر، کارت حافظه و لوازم جانبی مورد نظر خود را برای این دوربین انتخاب کنید.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی دوربین کانن Canon EOS 1200D kit 18-55 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی دوربین کانن Canon EOS 1200D kit 18-55 III"، کلیک کنید.