انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان

امسیرو/خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان از انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی درمانی این دانشکده خبر داد.

دکتر نسرین علی‌نژاد در گفت‌وگو با امسیرو اظهار کرد: چهل و نهمین عمل اهدای عضو دانشکده علوم پزشکی بهبهان سحرگاه امروز (۱۵ شهریورماه) در اتاق عمل بیمارستان آموزشی درمانی شهیدزاده بهبهان انجام شد.

وی افزود: پس از تلاش‌های تیم پزشکی درمانی و با اعلام مرگ مغزی مرحوم خنجر راغ‌نژاد ۶۱ ساله، هماهنگی‌ها و مقدمات کار اهدای عضو توسط واحد فراهم‌آوری اعضای دانشکده علوم پزشکی بهبهان آغاز و با اعلام رضایت خانواده‌ بیمار، هماهنگی لازم برای حضور تیم پزشکی اعزامی از شیراز انجام و سحرگاه امروز این عمل با موفقیت انجام شد. 

سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: مرحوم راغ‌نژاد از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس بود و با اهدای عضو در پایان حیات دنیوی خود نیز به مردم درس ایثار و فداکاری آموخت. 

انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان

وی بیان کرد: شهروندان در صورت تمایل به ثبت‌نام در سامانه اهدای عضو می‌توانند کد ملی خود را به شماره ۳۴۳۲ ارسال کنند و در چند دقیقه کارت اهدای عضو برای آن‌ها صادر خواهد شد و در صورت تمایل می‌توانند از آن پرینت بگیرند. در غیر این صورت هم این کارت در فضای مجازی وجود دارد و در سامانه ملی اهدای عضو نیز ثبت شده است. 

پایان خبر امسیرو 

انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام چهل و نهمین عمل اهدای عضو در بیمارستان آموزشی بهبهان"، کلیک کنید.