افتتاح بیش از 6 هزار میلیارد تومان طرح در حوزه راهداری گلستان – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

افتتاح بیش از 6 هزار میلیارد تومان طرح در حوزه راهداری گلستان - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امسیرو، علی محمد زنگانه عصر جمعه در آیین افتتاح راه های روستایی شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: مجموعه راهداری در دولت سیزدهم نماد کار جهادی و انقلابی بودند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در دولت خدمتگزار سیزدهم در سطح استان بیش از 850 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و مجموعاً 179 کیلومتر راه روستایی در گلستان ساخته شده است.

وی افزود: تا کنون بیش از 6 هزار میلیارد تومان در حوزه راهداری و جاده ای استان پروژه افتتاح شده است.

استاندار گلستان گفت: در سفر دوم رییس جمهور بالغ بر سه هزار و 200 میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری افتتاح شده که در تاریخ گلستان بی نظیر است.

وی یادآور شد: در سه سفر رسمی به شهرستان بیش از 100 مصوبه داشتیم که تا کنون 75 درصد مصوبات عملیاتی شده است.

زنگانه اظهار کرد: پل غیرهم سطح شرقی شهرستان در سفر دوم رییس جمهور مصوبه دریافت کرده است.

افتتاح بیش از 6 هزار میلیارد تومان طرح در حوزه راهداری گلستان – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح بیش از 6 هزار میلیارد تومان طرح در حوزه راهداری گلستان – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح بیش از 6 هزار میلیارد تومان طرح در حوزه راهداری گلستان – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.