اعلام زمان نام نویسی آزمون‌های مهم سال 1404

اعلام زمان نام نویسی آزمون‌های مهم سال 1404

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش زمان نام‌نویسی آزمون‌های ۱۴۰۴ به همراه زمان برگزاری هر یک را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری امسیرو، با اعلام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور؛ نام نویسی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۴ از ۲۰ آبان آغاز و تا ۲۶ آبان ادامه دارد و در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. 

آزمون سراسری 

نام نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و فرایند کنکور در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ اجرا می‌شود. 

آزمون کارشناسی ارشد

فرایند نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد از ۲۲ امسیرو آغاز و تا ۲۸ امسیرو ادامه خواهد داشت، زمان برگزاری آزمون صبح و عصر پنج شنبه و جمعه یعنی ۲ و ۳ اسفند است. 

آزمون دکتری

نام نویسی در آزمون دکتری از ۲۹ امسیرو آغاز و تا ۵ آبان ادامه دارد، این آزمون در عصر پنج شنبه، ۲ اسفند برگزار می‌شود.

آزمون کاردانی به کارشناسی

مرحله اول نام نویسی در این آزمون از ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ است که تاریخ برگزاری آزمون جمعه ۷ شهریور ۱۴۰۴ خواهد بود.

مرحله دوم مربوط به داوطلبانی است که قصد دارند با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه‌ها شوند که باید از ۲ شهریور تا ۷ شهریور ۱۴۰۴ نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مرحله اول نام نویسی در این آزمون از ۱۵ تیر ۱۴۰۴ آغاز و تا ۲۱ تیر ۱۴۰۴ ادامه دارد و امتحان در تاریخ ۷ شهریور روز جمعه برگزار خواهد شد.

مرحله دوم نام نویسی با معدل است که از ۲ شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد و تا ۷ شهریور ۱۴۰۴ ادامه دارد.

اعلام زمان نام نویسی آزمون‌های مهم ۱۴۰۴

اعلام زمان نام نویسی آزمون‌های مهم سال 1404

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام زمان نام نویسی آزمون‌های مهم سال 1404" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام زمان نام نویسی آزمون‌های مهم سال 1404"، کلیک کنید.