اشتغال 1500 نفر با احیاء واحدهای تولیدی راکد در اردبیل

اشتغال 1500 نفر با احیاء واحدهای تولیدی راکد در اردبیل

امسیرو/اردبیل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دولت سیزدهم با تزریق سرمایه به واحدهای تولیدی راکد و راه اندازی مجدد پروژه های نیمه فعال، با صرف هزینه 2 هزار میلیارد تومان منجر به اشتغال بیش از 1500 نفر در این واحدهای تولیدی شده است.

مسعود ایرانی 16 خرداد در جمع خبرنگاران از فعالیت 1200 واحد تولیدی در استان اردبیل خبر داد و گفت: در استان اردبیل 1200 پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی صادر شده که از این تعداد 200 واحد به صورت نیمه فعال و یا راکد بوده که با تلاش دولت سیزدهم 100 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان حضور بخش خصوصی در واحدهای تولیدی را امری مهم عنوان کرد و گفت: علاوه بر شرکت های دولتی، بخش خصوصی نیز نقش پررنگی در ایجاد اشتغال داشته و بسیاری از واحدهای تولیدی فعال نیز با سرمایه های خصوصی و مردم نهاد به مرحله تولید قدم گذاشته اند که امیدواریم این روند مثبت ادامه پیدا کند.

پایان خبر امسیرو

اشتغال 1500 نفر با احیاء واحدهای تولیدی راکد در اردبیل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتغال 1500 نفر با احیاء واحدهای تولیدی راکد در اردبیل" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتغال 1500 نفر با احیاء واحدهای تولیدی راکد در اردبیل"، کلیک کنید.