استقبال کودکان مبتلا به سندروم داون کردستان از مسافران نوروزی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

استقبال کودکان مبتلا به سندروم داون کردستان از مسافران نوروزی - خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار امسیرو، منصور مهرزاد عصر پنج شنبه در آیین استقبال از مسافران نوروزی که توسط کودکان سندرم داون و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، فرماندار سنندج و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کودکان مبتلا به سندروم داون با حضور در فرودگاه سنندج، ضمن خوش آمدگویی با اهدا شاخه گل به مسافران و گردشگران از آن ها استقبال کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: شهرستان سنندج از شهرستان های گردشگرپذیر استان است که گردشگران بی شمار از نقاط مختلف کشور به آن سفر می کنند.

وی عنوان کرد: حضور گردشگران در این شهرستان از روزها قبل از تحویل سال جدید آغاز شده است و مسافران در این شهرستان حضور یافته اند.

مهرزاد یادآور شد: خوشبختانه اکنون همه دستگاه های مسیول در امر سفر نوروزی در استان حضور فعالی دارند و با تمام توان در حال خدمت به مسافران نوروزی هستند.

استقبال کودکان مبتلا به سندروم داون کردستان از مسافران نوروزی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقبال کودکان مبتلا به سندروم داون کردستان از مسافران نوروزی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقبال کودکان مبتلا به سندروم داون کردستان از مسافران نوروزی – خبرگزاری امسیرو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.